Türk Rivierası'nda Türk Gulet gezisi

Türkiye Rivierası boyunca dolaşmanın cazibesini büyüleyici kara gezileriyle birleştiren Mavi Yolculuk Kaş – Kekova – Kaş, bölgenin doğal ve insanlık tarihine büyüleyici bir bakış açısı sunuyor. Kekova’nın batık şehrini ziyaret edin ve Tersane Körfezi’nin Bizans kalıntılarını keşfedin, daha sonra Simena’dan çarpıcı manzaraların tadını çıkarın. Myra’nın 4. yüzyıldan kalma kaya mezarlarına şahit olun ve Çamlık Koyu’nun ve Gökkaya Koyu’nun pastoral sularında şnorkelle yüzmenin bolca tadını çıkarın.

• 1.GÜN

Kaş

Kaş to Kocakari Bay

Güzel Çamlık Koyu'na gitmeden önce dost mürettebatınız tarafından karşılanacağınız Kaş Limanı'ndaki gulet yatınıza transfer. Akşam yemeği yiyip geceyi geçireceğimiz Kocakari Koyu'na devam etmeden önce turkuaz sularda şnorkelle yüzerek zaman geçiriyoruz.

• 2. GÜN

Gökkaya Koyu

Kocakari Koyu'ndan Gökkaya Koyu'na

Gemideki lezzetli bir kahvaltının ardından, sabah yüzmesi ve muhteşem çevreleri için Gökkaya Körfezi'ne doğru yola çıkacağız. "Smugglers Inn Bar"'da geceleri iyi vakit geçirme seçeneğiyle birlikte, eski korsan cenneti akşam yemeğinde rahatlamadan önce jet ski ve muz botu gibi çeşitli isteğe bağlı su sporları yapılabilir.

• 3. GÜN

Demre

Gökkaya Koyu'ndan Demre Limanı'na

Demre Limanı'na gitmeden önce güne yüzerek başlamanın tadını çıkarın ve günlük kara gezileri için limana demir atıyoruz. İlk durağımız, güzel fresklerle süslenmiş ve orijinal mezarına ev sahipliği yapan Aziz Nikolaos Kilisesi'ne devam etmeden önce antik kalıntılarla dağılmış Likya Uygarlığı Müzesi. Yerel bir restoranda öğle yemeğinden sonra, dağa oyulmuş 4. yüzyıldan kalma kaya mezarlarını ve yakınında bulunan çarpıcı bir antik tiyatroyu keşfetmek için antik Myra kentine devam ediyoruz.
    Geceyi geçireceğimiz Gökkaya Koyu'na geri dönüş için Demre'deki limana dönme zamanı.

• 4. GÜN

Kekova

Gökkaya Koyu'ndan Kocakarı Koyu'na

Su altında kalan Likya-Romen arkeolojik sit alanı olan Batık Kent Kekova'ya doğru yola çıkmadan önce günün ilk ışıkları ile teknede kahvaltının tadını çıkarıyoruz. Daha sonra çarpıcı bir Bizans / Osmanlı kalesi ve Kekova'nın panoramik manzaralarını sunan geleneksel Türk balıkçı köyü olan Simena'da duracağız. Kocakarı Koyu'nda gecelemeden önce Bizans kilisesi kalıntılarını şnorkelle keşfetmek ve yüzmek için Tersane Körfezi'ne (antik Xera) devam ediyoruz.

• 5. GÜN

Yağlıca Bay

Kocakari Koyu'ndan Yağlıca Koyu'na

Güne erken saatlerde, zümrüt sularda kahvaltının tadını çıkarmak ve yüzmek için pastoral bir ortam sağlayan Yağlıca Koyu'na yelken açarak başlıyoruz. Öğleden sonra yüzebilir veya gulet yatınızdaki güzel bir kitapla rahatlayabilirsiniz ve zaman geçirmek için güzel İnönü Koyu'na devam ediyoruz. Geceyi hava şartlarına bağlı olarak Güvercinlik Koyu veya Kaş Limanı'nda geçireceğiz.

• 6. GÜN

Kaş

Kaş Limanı

Yatınızda son gününüze lezzetli bir kahvaltıyla ve Türk Rivierası sularında son bir yüzmeyle başlayın.
    Ardından, sabah saat 10 civarında ulaşacağımız Kaş Limanı'na gidiyoruz. Guletinize ve mürettebatınıza hoşça kal diyoruz.